dinsdag 28 maart 2017

Nieuwe stoffen

Soms weet ik echt even niet waar ik als eerste een stukje over zal schrijven....
Deze keer was het ook al zo lastig.
Ik ben altijd zo druk met vanalles en nog wat en uiteindelijk vraag je je op het eind af wat je nou eigenlijk hebt gedaan....

Daarom maar even een berichtje over wat ik afgelopen week heb meegemaakt.
Echt zo bijzonder!

Ik had net de deur dicht gedaan en de naaicursisten gedag gezegd of de deurbel ging al weer.
Ik kon met niet herinneren dat ik iets had besteld, dus ik was min of meer een beetje verbaasd.

Er stond een man die vertegenwoordiger bleek te zijn van Rico Design.
Hij stapte mijn atelier / leskamer binnen en viel een klein beetje stil.
Hij werd daarna enorm enthousiast.
Ik heb namelijk een hele muur vol met stoffen liggen.
Deze zijn om te verkopen, maar natuurlijk maak ik er ook wel eens wat van. Vandaar dat ze in mijn werkkamer liggen opgeslagen.

Maar goed...

Die beste man liet me meteen stoffen zien van Rico Design.
Ze waren er kennelijk nog maar kort geleden mee begonnen, maar hij was er behoorlijk lyrisch over.
Normaal gesproken ben ik altijd een beetje terughoudend, als het om stoffen gaat.
Je moet meestal behoorlijk veel meters afnemen en dan is het maar de vraag of je het ooit verkoopt.

Maar om heel eerlijk te zijn....ik zag de collectie...en voelde me langzamerhand steeds blijer worden!
Wat een leuke stoffen!
Echt leuk voor kinderen en eens even anders dan andere thema's.
Het was echt te veel om uit te kiezen.

Uiteindelijk ben ik voor het thema "Woodland Camping" gegaan, vooral vanwege de leuke beestjes enzo.





Ik neem aan dat je wel begrijpt dat ik, als kampeerder in hart en nieren, hier erg blij van word?!

En weet je wat nou zo leuk is?
Er is ook nog een bijpassend boekje te koop.



Ik zie het al helemaal voor me:
Een stoere wandelrugzak (kinderformaat) met een vrolijk kort broekje.
Dan kan je de zomer toch zeker goed voor de dag komen?!

Ik hoop dat jouw fantasie ook op hol slaat ;-)
Laat het maar eens weten.

Liefs,
Annemarlies


1 opmerking:

  1. Ik heb ze al in het echt gezien en ze zijn indd fantastisch!!

    BeantwoordenVerwijderen