zaterdag 1 september 2012

Naailes in Gorinchem

Sinds enige tijd geef ik naailes in Gorinchem.
We hebben nu een club van vier dames/meiden/girls (doorhalen wat niet toepassing is) en het is erg gezellig.
Er wordt hard gewerkt en gelukkig ook nog wat geleerd, anders hadden ze mij niet nodig.


Iedereen is bezig met een eigen project.
De één maakt iets voor zichzelf....


De ander weer voor een dochter....


Kortom er wordt hard gewerkt en iedereen maakt zijn eigen project op zijn eigen niveau.

Het leuke van dit alles is dat iedereen altijd zijn of haar project aan de anderen laat zien, verteld wat de ervaring is en wat er eventueel verbeterd kan worden.
En natuurlijk een leuke foto.



Ik moet zeggen dat ik er ook nog steeds van leer, maar ik vind het vooral belangrijk (en natuurlijk ook prettig) dat iedereen het naar zijn/haar zin heeft en dat de groep leuk is.

Op dit moment zijn er helaas geen plaatsen meer vrij, maar er zijn nog wel mogelijkheden met kleine cursussen (ook leuk!!)
Ik probeer regelmatig nieuwe dingen te bedenken, maar de goedlopende cursussen en workshops blijven regelmatig gegeven worden.
Mocht je interesse hebben, kijk dan eens op mijn website.
Daar staat alles op een rijtje en kan je ook lezen hoe je je kan opgeven.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten