zaterdag 15 november 2014

Unikat 5 facebook groep

Sinds een aantal weken verkoop ik Unikat (5-draads) in de winkel en ik heb er ook al een aantal keer mee op een beurs gestaan.
Het is ontzettend leuk garen en velen kennen dit waarschijnlijk wel van onder andere de blog "Blij dat ik Brei" welke ik ook graag volg.

Na lang zoeken heb ik eindelijk een adres ontdekt waar ik de bollen kon inkopen, maar omdat de levertijden zo ontzetten lang zijn (4 tot 6 weken) heb ik zitten puzzelen om deze bollen in eigen beheer te kunnen produceren.

Het heeft enig puzzeltijd gekost, maar het is dan nu toch eindelijk gelukt.
De kleuren waarin de bollen zijn samengesteld zijn uniek voor Signora Anna, daarom breng ik deze ook onder het label "Selected by..."
De bollen worden speciaal geselecteerd en samengesteld, dus dat leek me wel toepasselijk.

Omdat het niet makkelijk is om aan leuke haak- en breipatronen te komen ben ik druk bezig om allerlei patronen te verzamelen en op de site te zetten.
Ik ben zelfs druk aan het experimenteren en ontwerpen geslagen, tussen alle drukte door.
Het is vooral erg leuk om te doen, want het garen geeft een heel bijzonder effect aan eigenlijk alle werkstukken.
In ieder geval heb ik een Facebookgroep geopend waar men lid van kan worden.
Je kan hier ideeën uitwisselen, je projecten en werkstukken laten zien en gratis patronen doorgeven en links waar je mooie patronen kan kopen.
Het is niet de bedoeling om via deze groep te handelen en kooppatronen uit te wisselen of te bedelen om dergelijke patronen.
Gewoon een groep om onze passie voor mooie garens te delen.


Wees welkom en wordt lid!



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen