vrijdag 27 januari 2017

Laatste CAL

Vandaag heb ik de eerste dag op het Creaweekend in Gorinchem achter de rug.
Best gezellig, maar het had voor mij wel wat drukker mogen zijn.
Ik vind het altijd zo leuk om mensen te spreken over de wolletjes en projecten waar ze meer bezig zijn.

Ik weet in ieder geval wel dat ik het laatste pakket van de Scheepjes CAL 2017 "Hygge" meeneem.
Op de valreep hebben we nog een aantal pakketten kunnen bemachtigen, en het is heel snel gegaan met de verkoop.





Voordat we de pakketten binnen hadden was al meer dan de helft verkocht.


We hebben nu dus nog maar één pakket in de mooie, frisse kleur "The Danish Mermaid"


Dus.....kom je morgen naar de beurs, dan heb je nog kans om 1 pakket aan te schaffen (echt de aller allerlaatste, bij de leverancier zijn ze ook niet meer te bestellen)

Het pakket kost € 47,95

Misschien tot ziens op het Handwerkplein, stand 101 en 102!!

Groet en liefs,
Annemarlies

Geen opmerkingen:

Een reactie posten