vrijdag 14 april 2017

Heerlijke nieuwe kleuren

Ik kan zo verschrikkelijk blij worden van kleurtjes.
Zelf draag ik graag minder opvallende kleurtjes en ben best een beetje jaloers op al die mensen die kleurtjes dragen...ik zou het zelf ook graag willen.
Maar op de één of ander manier voel ik me toch het meest prettig bij zwart en grijs en alle andere donkere tinten.


Maar moet je nu eens kijken....



Dit zijn alle kleuren van het mooie verloopgaren (100% katoen) van ONline Garne.
En ze hebben er de prachtige naam "Sandy Design Color" aan gegeven.

Ik kan zo gelukkig worden als ik dan weer een doos uit mag pakken met al die mooie bolletjes!
Dit zijn de allernieuwste kleurtjes:



Kleur 311: Roze, bruin, beige en grijs


Kleur 312: Groen, antraciet en lichtgrijs


Kleur 313: Oudroze, licht roze, beige en grijs


Kleur 314: Blauw, lichtgrijs, paars en lila

Mooi he?!
Nu nog projecten verzinnen.....misschien wel een mooie Cinderella sjaal en nu eens voor mezelf.
Ik heb al een paar combinaties gemaakt met de nieuwe kleuren.






Nu nog haken .....

In ieder geval iedereen een fijn Paasweekend!!

En natuurlijk tot snel!

Liefs,
Annemarlies

Geen opmerkingen:

Een reactie posten