vrijdag 2 juni 2017

Bijzondere haak ideeën

Het blijft nog steeds leuk....haken.
Het lijkt wel of zich een nieuw ras heeft ontwikkeld dat zich haaksters noemt (of haker, maar het vrouwelijke geslacht is ruimschoots in de meerderheid...sorry heren...).

Ik ben er ook zo één....alhoewel ik ook andere dingen doe hoor: breien, naaien, lezen (als ik tijd heb), muziek maken, etc.
Ik vind het heerlijk om op Pinterest te neuzen...je vindt er zoveel leuke ideeën!
Ik doe het niet dagelijks, maar zo af en toe.
En wat komt je dan allemaal tegen?

Nou dit:
Mooie omslagdoeken en stola's in hele vrolijke kleurtjes



Of mooie poncho's en truitjes, ideaal voor nu....



En wat te denken van een leuk kindertuniekje in mooie katoen zoals bijvoorbeeld Linie 165, Sandy Design Color...


NB: Dit jurkje komt van de site van mijn collega uit Alkmaar. Je kan daar ook het pakket bestellen
En als je dan nog wat restjes over hebt en je hebt nog en saaie lampenkap, is dit misschien wel een leuk ideetje


Hmmm...als ik dit allemaal zie (en meer), dan moet ik ongeveer 300 jaar worden wil ik alles gedaan hebben.
Nou ja...1 ding tegelijk, eerst maar eens mijn vestje afhaken.
Dan kan ik het hier ook een keer laten zien.

Fijn weekend!

Liefs,
Annemarlies

Geen opmerkingen:

Een reactie posten