vrijdag 9 juni 2017

Leuk voor de dag komen met een projecttasje....

Ik heb sinds een aantal jaar een eigen label "Kukelure"
Ik maak er nog niet teveel reclame mee, want het is nog lang niet zo spectaculaire als ik zou willen, maar toch...

Het is eigenlijk ooit begonnen vanuit een soort schuldgevoel.
Ik heb al een tijdje mijn winkeltje "Signora Anna" maar ik kon het niet laten om dingen te maken en te creëren. Of het nou naaien, breien, haken of wat dan ook was....ik kon het gewoon niet laten...nog niet trouwens ;-)

Omdat ik me dan schuldig voelde als ik iets zat te maken en niet met bijvoorbeeld m'n administratie of business plan bezig was of zoiets, maar gewoon bezig was met datgene wat ik het allerleukste vond heb ik bedacht om dit soort dingen onder een label uit te brengen.

Zo gezegd zo gedaan....het schuldgevoel was een klein beetje vertrokken, maar handen en voeten had het label nog lang niet.

Inmiddels ben ik wel iets meer bezig en ik richt me nu vooral op dingen die ik leuk vind om te maken. Het zijn vooral projecten die gemaakt zijn van stof (om maar weer bij mijn oude liefde terug te komen).

Om te beginnen ben ik druk bezig met het maken van projecttassen.
Het gaat niet zo heel snel, want ik ben altijd op zoek naar bijzondere prints en designs en die zijn lastig te vinden.
Inmiddels heb ik twee modellen uitgewerkt en deze zijn ook al te koop via....jaja....de webwinkel.


Model "Happy Sheep"


Model "Spot the Volkswagen" 


Ik gebruik de tassen ook zelf, vooral om te ontdekken wat wel en wat niet werkt, maar ook omdat het gewoonweg superhandig is.

Wil je ook zo'n leuk tasje?
Kijk dan eens op de website.....
Als ik straks weer wat meer tijd heb en leuke stofjes heb gevonden komen er vast nog wel een paar bij.....

Fijn weekend!

Liefs,
Annemarlies

Geen opmerkingen:

Een reactie posten