zaterdag 8 juli 2017

Bruid en bruidegom

Naast eigenaar zijn van een gewone winkel en een webwinkel ben ik eigenlijk Kleermaker.
Ik heb mijn opleiding in Utrecht gehad op de MTS mode en kleding (later werd dit de Modevakschool).
Ik heb de studierichting Maatkleding gedaan en heb daar alle diploma's gehaald die mogelijk waren in de tijd dat ik daar studeerde.

Nu is het waarschijnlijk geen geheim dat het als zelfstandig kleermaker niet echt makkelijk is om aan werk te komen.
Maar soms krijg je nog wel eens een hele leuke opdracht...
Ik mocht namelijk een bruidspaar aankleden, zowel man als vrouw.

Ik kon er natuurlijk niet teveel over vertellen, maar vandaag mag dit wel, want het bruidspaar in kwestie is gisteren in het huwelijk getreden.

Ik heb, in overleg met de toekomstige man en vrouw, de stof geadviseerd en het model bedacht.
Uiteindelijk zijn de personen apart bij mij gekomen en hebben we de puntjes op de i gezet.

De foto's die ik hier laat zien zijn werkfoto's. 


De kleding van de heer is een slank gesneden pantalon met een bloes in fantasiestijl.
Het oogt een beetje middeleeuws/keltisch.
De stof is linnen en het gilet is van Dupion Zijde gemaakt.

De jurk van de dame is van twee kleuren zijde.
De riem is ook van zijde gemaakt en kan op drie verschillende manier worden gedragen.

Als verrassing maakte ik voor dit bruidspaar hun kleding in miniatuur uitvoering op maten van een Barbiepop.
Door deze in de originele verpakking terug te doen, krijg je wel een heel leuk cadeautje wat echt niemand anders heeft....


In ieder geval wens ik via deze weg het bruidspaar enorm veel geluk in de toekomst.



Liefs,
Annemarlies



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen