vrijdag 7 oktober 2022

Ik zou graag wat meer breien, maar helaas....

 Wat zou ik toch graag wat meer willen kunnen breien.

Maar helaas lukt dit niet altijd, vanwege tijdgebrek en een klein kwaaltje.
Als ik namelijk te lang achter elkaar doorga, dan krijg ik gevoelloze vingertoppen.
Dan moet ik even stoppen en dan gaat het wel weer hoor.
Maar meer dan 6 naalden lukt dan eigenlijk niet.
Ik weet wel waar het vandaag komt.
Maar tja....soms een beetje eigenwijs en toch doorgaan.
Maar goed....soms gaat het goed, soms gaat het minder. Het is niet anders.

Wat betreft tijdgebrek is het een ander verhaal.
Misschien moet ik meer tijd vrijmaken voor dit soort leuke dingen.
Maar weet je wat het probleem is?
Ik ben 's avonds vaak te moe om nog iets te doen.
Ik weet ook niet waarom, maar het is gewoon zo.
En als je dan een keer een dagje vrij hebt staan er weer andere dingen op het programma.
Ik denk dat dit voor veel mensen een bekend verhaal is.

Ach.... het komt echt wel weer goed.
Ennn.... h
et zal de leeftijd ook wel zijn 🙊

Maar goed....ik ben lekker bezig en het hoeft morgen niet af te zijn.
Voorlopig is het nog niet verschrikkelijk koud en ik heb een grote maat uitgezocht.
Dus het vest is vast niet binnen 2 weken te klein!

Oh ja.... het resultaat tot nu toe:


Ik ga binnenkort aan de armsgaten beginnen.
De volgende update hoop ik dit te kunnen laten zien 😄


Een goed weekend alvast en tot de volgende keer!!

Liefs,
Annemarlies


Geen opmerkingen:

Een reactie posten