vrijdag 9 september 2022

Pantoffels van Vilt

Het klinkt misschien een beetje raar, maar ik heb een tijdje een handwerkdip gehad.

Het is een heel verhaal met veel geode, maar het komt er kort op neer dat ik sinds het uitbreken van de Corona Pandemie in 2019 geen puf meer had om te handwerken.

De lessen gingen uiteraard niet meer door, omdat dit simpelweg niet meer mocht.
De winkel had ik eigenlijk ook niet meer open, omdat ik meer op klanten zat te wachten en er eigenlijk niemand meer kwam.

Kortom...alles leek stil te staan.

Nu heb ik weer wat meer ruimte in m'n hoofd, na een heftige tijd.
De heftigheid zal niet minder worden, daar twijfel ik niet aan, maar het lijkt beter in mijn hoofd te passen.

En je geloofd het of niet, maar het begon wee te kriebelen....
Ik had nog wat projecten liggen die ik graag wil afmaken, maar het probleem is dat dochterlief al weer verder is gegroeid, dus moest ik alles uithalen en opnieuw beginnen.
Beetje jammer als het uiteindelijk af is, maar niet past.

Om te beginnen een vest...ik was gelukkig nog niet zo heel ver, dus dat viel weer mee.
En daarna pantoffels...die moeten toch wel voor de winter klaar kunnen zijn??

Maar weet je wat zo maf is?!
Ik heb heel wat breiwerkjes opgezet, maar ik wist gewoon niet meer hoe ik steken op moest zetten!

In dat geval...lang leve YouTube.
Dankzij dit filmpje van Mister Knitbear, herinnerde ik het me weer en het ging weer als vanzelf.

Hier is het resultaat tot nu toe....


Ik heb weer een start gemaakt.
Elke keer een stukje.

Ik hoop de volgende keer de vorderingen te laten zien.

Tot ziens!!

Liefs, 
Annemarlies


Geen opmerkingen:

Een reactie posten